Festiwal Pieśni Patriotycznej
7 listopada 2014 r. odbył się po raz kolejny w Szkole Podstawowej nr 3 Festiwal Pieśni Patriotycznej. Jest to impreza cykliczna organizowana w ramach obchodów Święta Niepodległości.
Celem tego przedsięwzięcia jest podtrzymywanie tradycji narodowej, pielęgnowanie polskości oraz rozwijanie świadomości narodowej i kulturalnej wśród dzieci i młodzieży. Najmłodsze pokolenie Polaków chętnie słucha i wykonuje pieśni patriotyczne i żołnierskie z różnych okresów historycznych.
Powiatowy Konkurs Piosenki Patriotycznej i Żołnierskiej
.
31 października 2014 roku w sali kina Włodawskiego Domu Kultury odbył się Powiatowy Konkurs Piosenki Patriotycznej i Żołnierskiej. Naszą szkołę reprezentowali: zespół wokalny Canto, Julia Gonerska kl. IVa, Julia Soroka kl. IVa i Patrycja Maik kl. Vc.
Dzień Chłopaka
.
Z okazji Dnia Chłopaka damska część Samorządu Uczniowskiego klas IV – VI przeprowadziła głosowanie wśród dziewcząt na chłopaka "naj..." w czterech kategoriach.
Szkolny Konkurs Wiedzy o Patronie
Kolejny sukces Patrycji
. 1 października 2014 r. w Kocku odbył się X Festiwal Pieśni Patriotycznej „Pieśń Ojczyzny Pełna”. W przesłuchaniach festiwalowych brali udział soliści województwa lubelskiego szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Naszą szkołę reprezentowała uczennica klasy Vc Patrycja Maik, która zajęła I miejsce w kategorii szkół podstawowych.
Termin Festiwalu zbiega się z uroczystościami upamiętniającymi bitwę pod Kockiem podczas kampanii wrześniowej w dniach od 2 do 6 października 1939r. pomiędzy oddziałami polskiej Samodzielnej Grupy Operacyjnej „Polesie” gen. Franciszka Kleeberga, a niemieckimi oddziałami XIV Korpusu Zmotoryzowanego gen. von Wietersheima.
Zobacz: występ Patrycji
Powitanie Jesieni
23 września 2014 roku uczniowie klas 0-III przywitali kalendarzową jesień barwami żółci, pomarańczy, czerwieni i brązu.
Pomysłodawcą był samorząd uczniowski klas 0-III i opiekunowie.
Moje wymarzone wakacje
Twórczość plastyczna obok zabawy jest najpowszechniejszym zjawiskiem w spontanicznej i ekspresyjnej działalności dziecka. Dziecku sprawia przyjemność i satysfakcję pozostawianie śladów własnych czynności ruchowych na papierze czy innym dostępnym materiale. Twórczość ta świadczy o potrzebie poznawania świata oraz jest źródłem wiedzy o życiu psychicznym dziecka i jego rozwoju.